Out of the Box
Svaki dan, grupica djece iz susjedstva igra se u "Kutiji", zamišljenom klubu od obojenih kartonskih kutija. U društvu odgajatelja Tonyja Jamesa i Vivian Bayubay McLaughlin, klinci se igraju, izrađuju rukotvorine, pjevaju i glume priče.