Doctor on the Edge
Liječnik Do Ji-eui dobiva premještaj na Pyeongdong, otok koji svi izbjegavaju. More je za njega izvor neobjašnjivog straha, zatvor iz kojeg ne može pobjeći. Izoliran nametljivim mještanima i nepoznatim okruženjem, stalno se upliće u život tajanstvene medicinske sestre Yuk Ha-ri. Njihov napeti odnos pun je neizvjesnosti... Na otoku s kojeg želi pobjeći rađa se medicinsko-ljubavna priča.
Elitni plastični kirurg Do Ji-eui navikao je samo na najbolje. No sudbina ga kao liječnika šalje na zabačeni otok Pyeongdongdo. Za Ji-euija, koji se zbog traume iz prošlosti panično boji mora, otok je noćna mora. Život mu dodatno zagorčavaju naporni otočani i najezda kukaca. U tom kaosu upoznaje Yuk Ha-ri, tajanstvenu medicinsku sestru. Iza njezinog blagog osmijeha krije se tajna, a ona se uvijek nađe u njegovoj blizini baš kad ga preplavi strah. Iako se čine kao potpune suprotnosti, njihovi se putevi na malenom otoku neprestano isprepliću. Hoće li Ji-eui nadvladati traumu i uspjeti pobjeći s otoka?