O'Dessa
U postapokaliptičnoj budućnosti, rock-opera O'Dessa prati djevojku sa sela u potrazi za obiteljskim nasljeđem. Put je vodi u opasan grad, gdje snagom sudbine i pjesme mora spasiti dušu svoje istinske ljubavi.