Shardlake
Godina je 1536. Život odvjetnika Matthewa Shardlakea preokrene se naglavačke kad ga Thomas Cromwell pošalje u zabačeni samostan Scarnsea da istraži sumnjivu smrt. Ondje vladaju prijevara, obmana i korupcija, a uskoro postaje jasno da to ubojstvo nije prvo. Shardlake je uvučen u mrežu laži koja mu ugrožava ne samo integritet, već i život. Ova napeta detektivska priča temelji se na međunarodno popularnim kriminalističkim romanima C. J. Sansoma o ubojstvima u doba Tudora.
Shardlake osjeti Cromwellov gnjev, no vraća se u nadi da će napokon razotkriti istinu.