Tron: Ares
"Pripremite se za uzbudljivu akciju i avanturu filma „Tron: Ares”. Kada se iznimno sofisticirani program po imenu Ares pošalje iz digitalnog svijeta u stvarni svijet na opasnu misiju, to označava prvi susret čovječanstva s bićima umjetne inteligencije.