TRON
Kad briljantni tvorac videoigara (Jeff Bridges) hakira glavno računalo svog bivšeg poslodavca, biva prebačen u zapanjujući digitalni svijet i postaje dio igre koju dizajnira. To je epska avantura u kojoj će svi uživati!