War of the Worlds
Astronomi otkrivaju transmisiju iz druge galaksije, što je konačan dokaz o postojanju inteligentnog izvanzemaljskog života. Za samo nekoliko dana, gotovo je cijelo čovječanstvo istrijebljeno. Na nebu se pojavljuju izvanzemaljske letjelice, a preživjeli postavljaju najvažnije pitanje: tko su ti napadači i zašto nas žele uništiti?