The Killing
Serija Ubojstvo, snimljena prema hvaljenoj danskoj seriji Forbrydelsen, donosi priču o ubojstvu mlade djevojke u Seattleu i policijskoj istrazi. Radnja isprepliće tri različite priče povezane jednim ubojstvom: priču detektiva zaduženih za slučaj, ožalošćene obitelji žrtve i osumnjičenika. Priča je smještena u Seattle i zadire u lokalnu politiku prateći političare povezane sa slučajem. Kako serija odmiče, postaje jasno da ništa nije slučajno. Svatko ima tajnu, a prošlost nikad ne spava.
Na vidjelo izlaze nove informacije o obiteljskim ubojstvima. Holderova odanost je na kušnji.