Scamanda
Amanda Riley je supruga, majka, blogerica i kršćanka čija tragična priča o raku osvaja tisuće. No ona ima tajnu koju očajnički čuva. Nakon anonimne dojave istraživačkom novinaru, Amandine vlastite riječi mogle bi je odvesti u propast.
Godine 2012. mlada majka iz San Josea pokreće blog o svojoj borbi nakon, kako tvrdi, razorne dijagnoze raka. Uz zgodnog i brižnog supruga, Amanda Riley lijepa je, vedra i karizmatična majka djeteta i pokćerke iz suprugova prvog braka. Njezin blog munjevito stječe popularnost dok ona opisuje liječenje za liječenjem i piše kako neće doživjeti 30. rođendan. Postaje svjetionik nade, hrabrosti i ustrajnosti. Zbog svoje vjere i dirljivog svjedočanstva postaje zvijezda u svojoj zajednici i megacrkvi koju redovito posjećuje. Amanda se s lakoćom povezuje s ljudima koji joj žele pomoći pa joj doniraju novac, zrakoplovne milje, darovne kartice i hranu. Njezin blog priča nevjerojatne priče o velikodušnosti, milosti i ljubavi, potičući prijatelje, obitelj i neznance na pomoć. No netko sumnja da Amanda Riley laže. Ova četverodijelna serija razotkriva slojeve nevjerojatne sage i donosi dosad nepoznate detalje iz prve ruke, od ljudi koji su sve to proživjeli.