Mastermind: To Think Like a Killer
Dakota i Elle Fanning te redateljica Abby Fuller donose jedinstven uvid u genijalni um zaslužan za razvoj modernog profiliranja serijskih ubojica. Priča dr. Ann Burgess ključna je za rješavanje najzloglasnijih američkih zločina.
Ann zaranja dublje u umove serijskih ubojica, dok istovremeno balansira i majčinstvo.