Lie to Me
Tim Roth je dr. Cal Lightman, najbolji svjetski stručnjak za laži. On proučava izraze lica i nesvjesni govor tijela kako bi otkrio tko laže i zašto. Serija se temelji na stvarnim znanstvenim otkrićima dr. Paula Ekmana i prati Lightmana i njegov tim stručnjaka koji pomažu policiji i vladinim agencijama razotkriti istinu.
Lightmana pozovu na psihijatriju da procijeni drže li pacijenta ondje protiv njegove volje.