Double Teamed
Film je nadahnut istinitom pričom o WNBA igračicama Heidi i Heather Burge, poznatima kao "najviše blizanke na svijetu". Sredinom 80-ih, sestre blizanke i srednjoškolske brucošice Heather i Heidi nebo su i zemlja. No kad njihov otac u sportu vidi priliku za stipendiju, sportašicu Heather i trendi Heidi prebaci u elitnu školu u L.A.-u poznatu po sportskim uspjesima. Ondje obje upadnu u košarkašku ekipu. Ipak, da bi ispunile očev san, koji sve više postaje i njihov, morat će se izboriti za svoje mjesto u ekipi i nadvladati sve veće međusobno suparništvo.