Osvetnici se suočavaju s ekstremnim olujama kad tajanstvena sila ukrade Starkov stroj za vrijeme kako bi svijetom zavladalo uništenje.
Kada tajanstvena sila ukrade Starkov stroj za vrijeme kako bi sijala kaos po svijetu, Osvetnici moraju preživjeti ekstremne oluje i spasiti dan.