Marvel Battleworld: Mystery of the Thanostones (Shorts)
Da bi zaustavili Thanosa, Iron Man i Kapetanica Marvel moraju se udružiti s neočekivanim saveznicima, istražiti čudne zemlje i riješiti misterij Thanosovog kamenja.