Šume Iberije
U ovom dvodijelnom dokumentarnom filmu vidjet ćemo s kojim se sve izazovima svaki dan suočavaju stanovnici šume kako bi preživjeli. Kad u određenom dobu godine uvjeti postanu tešku, nađu se na kušnji zbog opakih suparnika. Prilagodba i sreća odlučit će o tome tko će preživjeti.