Real Queens of Hip-Hop, The: The Women Who Changed the Game - An ABC News Special
"Prave kraljice hip-hopa: Žene koje su promijenile igru" intiman je pogled na evoluciju i utjecaj reperica, ispričan kroz priče pionirki koje su stvorile glazbeno i kulturno carstvo. U specijalu u kojem govore isključivo žene, naratorica je Salt iz grupe Salt-N-Pepa. Legendarna MC Lyte izvodi originalnu spoken word poeziju, a za glazbu je zaslužna WondaGurl. Program donosi intervjue s današnjim zvijezdama poput City Girls, pionirkom 70-ih i "majkom mikrofona" MC Sha-Rock te zvijezdama 80-ih, 90-ih i 2000-ih, uključujući Da Brat, Eve, Trinu i Yo-Yo. Ove revolucionarne umjetnice otvoreno govore o najvažnijim trenucima u karijeri i otkrivaju svoje osobne priče. Tu je i rijedak međugeneracijski razgovor koji vodi radijska voditeljica i reperica Angie Martinez. U njemu Lakeyah, Lil Mama i Roxanne Shanté raspravljaju o probijanju na mušku scenu, pritisku industrije na izgled i o tome kako su internet i društvene mreže promijenili rap.