Secrets of the Whales
Serija "Tajne kitova" vodi vas duboko u epicentar kitove kulture kako biste doživjeli nevjerojatne komunikacijske vještine i složene društvene strukture pet različitih vrsta: orki, grbavih kitova, beluga, narvala i ulješura. Snimana tijekom tri godine na 24 lokacije, ova epska pustolovina otkriva da su kitovi mnogo složeniji i sličniji nama no što smo ikad zamišljali.