Dokumentarni filmovi, Povijest
Nekoliko dana prije otvorenja Disneylanda, Walt provjerava posljednje detalje kako bi se uvjerio da je park spreman.
Do otvorenja Disneylanda ostalo je samo nekoliko dana, a Walt nam otkriva posljednje detalje kako bi sve bilo spremno na vrijeme. Prvo publici pokazuje veliku kartu parka, a zatim predstavlja Winstona Hiblera. On nas vodi iza kulisa i pokazuje kako su studijski tehničari osmislili i izgradili nesvakidašnje vožnje i atrakcije koje samo što nisu otvorene.