Nakon noći isprobavanja frizura, Monica se na dan mature budi s katastrofom na glavi! Očajna je i ne može do frizera, a onda joj na vrata bane policajka Liz u potrazi za višemilijunskom ogrlicom. Prisiljene su udružiti se. Dok čuvaju ogrlicu od opasnog kradljivca i jure na maturalnu zabavu, ovaj nespojivi dvojac otkriva da imaju više zajedničkog nego što su mislile.