DISNEY CAMP ROCK
Mitchie Torres (Demi Lovato) dobiva priliku života—pohađati Camp Rock, prestižni glazbeni kamp. No, dok naporno radi na usavršavanju svojih glazbenih talenata, Mitchie otkriva koliko su kamperi natjecateljski raspoloženi. Kad joj život krene nepredvidivim smjerom, Mitchie uči da je važno biti vjeran sebi. Uz pomoć instruktora poput Shanea Graya (Joe Jonas), Mitchie će se suočiti sa svojim strahovima dok uči kako stati u središte pozornosti.