Vječni istraživač Hannah Fry
Hannah Fry kreće na globalnu pustolovinu oboružana znatiželjom, domišljatošću i znanjem. U šest nastavaka neće samo posjetiti šest zemalja, nego će analizirati sile koje su ih oblikovale. U živopisnim gradovima i prekrasnim krajolicima tražit će nevjerojatne mještane i neočekivane crtice iz povijesti i zemljopisa kako bi nam otkrila što svako mjesto čini tako jedinstvenim.
Profesorica Hannah Fry kreće na globalnu pustolovinu, ne samo kako bi vidjela svijet, nego kako bi ga dešifrirala. Oboružana znatiželjom, domišljatošću i znanjem, za nas će analizirati šest legendarnih lokacija: u Španjolskoj, Vijetnamu, Grčkoj, Južnoj Koreji, Irskoj i Islandu. U prekrasnim krajolicima, živopisnim gradovima i skrivenim blagom, Hannah će potražiti zanimljive mještane i neočekivane crtice iz povijesti i zemljopisa koje će nam otkriti zašto je svako od tih mjesta uistinu jedinstveno. Tražeći obrasce i skrivene veze, reći će nam kako su sudbinu Španjolske oblikovale planine, analizirat će prometno ponašanje u Ho Ši Minu, otkrit će tajne skrivene u geometriji Partenona, a doznat ćemo i kako irska sintaksa stvara svjetonazor. Ovo je mnogo više od putopisa, ovo je upoznavanje sila koje oblikuju nacije i određuju kulture.
Hannah će kroz daskanje, konjske utrke i povijest svoje obitelji istražiti irski identitet.
Hannah Fry doznat će kako je geologija Islanda utjecala na pionirski duh njegovih stanovnika.
Hannah Fry istražuje kulturna blaga Španjolske i njihove skrivene proturječnosti.