Najbolje iz svijeta s Antonijem Porowskim
Antoni Porowski oživljava omiljenu franšizu National Geographica i putuje u Pariz, Mexico City, London i New York u potrazi za autentičnim, nezaboravnim iskustvima. On ne prati vodiče, već od legendarnih znamenitosti do skrivenih dragulja otkriva kamo ići, gdje odsjesti i što jesti, istražujući kulturu i ljude koji svakom gradu daju dušu.
Antoni Porowski istražuje najčudesnije svjetske destinacije, od legendarnih mjesta do skrivenih dragulja, nadahnut Nat Geoovom franšizom "Best of the World". Uranja u srce Pariza, Mexico Cityja, Londona i svog rodnog New Yorka u potrazi za autentičnim i nezaboravnim iskustvima. Otkriva najbolja mjesta za boravak, jelo i istraživanje te vodi gledatelje dalje od turističkih vodiča kako bi otkrili pravu dušu svakog grada, njegovu kulturu i, ponajviše, njegove ljude.
Antoni istražuje nevjerojatnu hranu, arhitekturu i živahnu kulturu Mexico Cityja.