Assembled: The Making of Black Panther: Wakanda Forever
Zavirite u stvaranje filma "Black Panther: Wakanda zauvijek" u ovoj epizodi serijala "Assembled". Glumci i ekipa suočavaju se s nevjerojatnim izazovom odavanja počasti T'Challi poglavljem dostojnim pokojnog kralja. Kroz intimne snimke iza kulisa i intervjue, pratite kako Shuri preuzima ulogu junakinje Wakande i suočava se s Namorom, novim neprijateljem iz morskih dubina.
Poštovati prošlost i juriti u budućnost. Voditi naciju i sukobiti se s drugom. Preuzeti ulogu prerano preminulog kralja i junaka. To su zadaci koji su pali na Shuri nakon T’Challine smrti u Marvelovom filmu "Black Panther: Wakanda zauvijek". Kroz jedinstveni pogled iza kulisa dobivamo potpuni pristup produkciji dok stvara sljedeće poglavlje na putovanju naše junakinje. Svijet Wakande širi se istraživanjem Zlatnog Grada i zaleđenih južnih vrhova, doma M’Bakua i plemena Jabari. Likove poput Okoye i Nakije bolje upoznajemo kroz prekrasno dizajnirane kostime nadahnute bogatim afričkim kulturama. Vidjet ćemo i posljedice T’Challinih odluka kroz upoznavanje Riri Williams (Dominique Thorne) i njezina mehaničkog superodijela. No najvažnije od svega, s glumačkom i filmskom ekipom putujemo u oceanske dubine kako bismo upoznali Namora i naciju Talokan. Nakon mjeseci uvježbavanja koreografije i učenja ronjenja na dah, Talokanci i Wakandanci, predvođeni Namorom i Shuri, sukobljavaju se u bitki za budućnost svojih nacija i njihova najvrjednijeg resursa, vibranija. Shuri je slomljena, no da bi postala Crna Pantera, mora voditi srcem, a ne šakama. Kako bi odala počast bratu, mora obuzdati žeđ za osvetom, no Namorova lukavost, okrutnost i sirova snaga gurnut će je do krajnjih granica. Ova epizoda serije "Assembled" vodi nas u najintimnije dijelove produkcije gdje svjedočimo kako redatelj Ryan Coogler maestralno upravlja ovim brodom. Ovo možda nije priča koja je prvotno planirana, ali je ona koja se morala ispričati. Nakon golemog gubitka, ekipa prve pustolovine Crne Pantere ponovno se okuplja kako bi stvorila prekrasnu priču o tuzi, zajedništvu i ljubavi.