Descendants / ZOMBIES Worlds Collide: Concert Special
Pridružite se spektakularnom koncertu bez presedana koji prvi put na pozornici spaja svjetove ZOMBIJA i Nasljednika! Nastupaju Malia Baker, Malachi Barton, Kylie Cantrall, Joshua Colley, Mekonnen Knife, Dara Reneé i Freya Skye, a pridružuju im se i posebni gosti Rita Ora, Milo Manheim, Meg Donnelly, Liamani Segura i drugi. Ovaj koncertni doživljaj stavlja vas u prvi red glazbene proslave svjetova, likova i pjesama koje čine živopisne svemire ovih dviju popularnih franšiza.