Descendants: The Rise of Red
Nakon što Kraljica Srca potakne puč u Auradonu, njezina buntovna kći Red i Pepeljugina kći perfekcionistica Chloe udružuju snage. Zajedno putuju u prošlost kako bi poništile traumatičan događaj koji je Redinu majku odveo na put zla.