Mars
Izvršni producenti Brian Grazer i Ron Howard donose epsku seriju, jedinstven spoj igrane drame i dokumentarca, koja prati uzbudljivu misiju kolonizacije Marsa 2033. godine.
Izvršni producenti Brian Grazer i Ron Howard predstavljaju MARS, epsku seriju o uzbudljivoj misiji kolonizacije Marsa 2033. godine. U jedinstvenom spoju igrane drame, vrhunskih vizualnih efekata i dokumentarnih sekvenci, serija prikazuje kako najveći umovi današnjice putovanje na Mars pretvaraju u stvarnost i otkriva nam svijet za kojim tragaju.
Posada se muči doći do baznog kampa. Astronaut Scott Kelly kreće na jednogodišnju svemirsku misiju.
Nova posada stiže 2037. Danas je postaja McMurdo poligon za moguće naseljavanje Marsa.
Posada na Marsu zarobljena je u staništu. Znanstvenici danas proučavaju izolaciju za put na Mars.
Tragedija na Marsu. SpaceX danas razvija tehnologiju koja bi nam mogla pomoći da stignemo onamo.