One Strange Rock
Redatelj Darren Aronofsky, producentica Jane Root i voditelj Will Smith otkrivaju čarobne igre slučaja koje su omogućile život samo na Zemlji. Ovu jedinstvenu priču donose nam jedini ljudi koji su je napustili – astronauti.
National Geographic, proslavljeni redatelj Darren Aronofsky i nagrađivana producentica Jane Root predstavljaju spektakularnu seriju s voditeljem Willom Smithom. Jedan čudan kamen otkriva čudesne igre slučaja koje su omogućile da život procvjeta samo na Zemlji. Ovu nevjerojatnu priču donose jedini ljudi koji su je ikad napustili: astronauti.