Back to the Future
Tinejdžer Marty McFly otputuje u 1955. u DeLoreanu, vremeplovu koji je stvorio ekscentrični Doc Brown. Ondje se uplete u opasnu lančanu reakciju koja bi mu mogla izbrisati budućnost i zauvijek ga zarobiti u prošlosti.