Komedija, Znanstvena fantastika
Marty McFly i Doc Brown otputuju u 2015. da srede budućnost, no slučajno poremete prostorno-vremenski kontinuum. Jedini način da poprave sadašnjost jest da se ponovno vrate u 1955., i to prije nego što bude prekasno.