Encanto Sing-Along
Zapjevajte uz sve pjesme iz animiranog filma "Encanto" studija Walt Disney! Pustite glas uz hitove kao što su "Obitelj Madrigal", "Pod pritiskom", "Ne pričamo o Brunu", "Dos Oruguitas" i mnoge druge! Originalne pjesme za "Encanto" potpisuje Lin-Manuel Miranda, a glazbu je skladala Germaine Franco.