Encanto: Naš čarobni svijet
Film Encanto: Naš čarobni svijet iz Walt Disney studija za animaciju, uz potpuno nove pjesme nagrađivanog Lin-Manuela Mirande, pripovijeda priču o obitelji Madrigal koja živi u čarobnoj kući u planinama Kolumbije. Ali kada Mirabel, jedina obična članica te obitelji, otkrije da je čarolija koja okružuje njihov dom u opasnosti, ona postaje posljednja nada za spas obitelji.
Film Encanto: Naš čarobni svijet iz Walt Disney studija za animaciju pripovijeda priču o izuzetnoj obitelji Madrigal koja živi skrivena u planinama Kolumbije, u čarobnoj kući, u bajkovitom gradu, na čudesnom, začaranom mjestu zvanom Encanto. Čarolija Encanta blagoslovila je svako dijete u obitelji jedinstvenim darom od super-snage do moći iscjeljivanja – svako dijete osim jednog, Mirabel. No kad otkrije da je čarolija koja okružuje Encanto u opasnosti, Mirabel uviđa da bi ona, jedina obična od svih Madrigala, mogla biti posljednja nada za spas te izuzetne obitelji. Film sadrži potpuno nove pjesme Lin-Manuela Mirande (“Hamilton”, Vaiana) dobitnika nagrada Emmy, GRAMMY i Tony, a režiju potpisuju Byron Howard (Zootropola, Vrlo zapetljana priča) i Jared Bush (koredatelj Zootropole), korežirala je Charise Castro Smith (scenaristica filma “Smrt Eve Sofije Valdez”), a producenti su Clark Spencer i Yvett Merino.