Man vs. Shark
Morski biolog i izumitelj odijela protiv morskih pasa Jeremiah Sullivan pokušava preživjeti namjerni ugriz smrtonosnog tigrastog morskog psa.
Morski biolog Jeremiah Sullivan prije 40 godina izumio je oklopna odijela za zaštitu od manjih morskih pasa. Sada se suočava s gladnim čekićarima i smrtonosnim tigrastim psima kako bi izmjerio snagu njihova ugriza i tijela te otpornost svojih naprednih materijala. Cilj mu je stvoriti novi oklop koji će testirati tako što će se prepustiti razornim čeljustima tigrastog morskog psa dugog preko četiri metra.