Mega Hammerhead
Dr. Neil Hammerschlag i njegov tim kreću u potragu za tajanstvenim morskim psom. Cilj im je pronaći najneuhvatljivijeg od svih: golemog velikog morskog psa čekićara, neman dugu do 6 metara i tešku više od 450 kilograma.