Deadpool
Temeljen na jednom od najnekonvencionalnijih Marvelovih antijunaka, Deadpool donosi priču o Wadeu Wilsonu, plaćeniku koji nakon opasnog eksperimenta stječe neobične moći i kreće u osvetnički pohod protiv čovjeka koji mu je uništio život.
Temeljen na jednom od najnekonvencionalnijih antijunaka iz Marvelovih stripova, Deadpool prati bivšeg specijalca Wadea Wilsona koji nakon opasnog eksperimenta stječe iznimnu sposobnost zacjeljivanja. Naoružan novim moćima, britkim jezikom i potpuno nekonvencionalnim smislom za humor, preuzima identitet Deadpoola i kreće u potragu za čovjekom odgovornim za njegovu sudbinu.