Deadpool i Wolverine
Marvel Studios predstavlja svoju dosad najveću pogrešku. Ostavivši iza sebe dane provedene kao Deadpool, Wade Wilson pokušava živjeti mirnijim životom. No, kada se pojavi prijetnja koja ugrožava njegov svijet, nevoljko ponovno navlači kostim i pokušava nagovoriti Wolverinea da mu se pridruži… Ma, jednostavno pogledaj film. Program uključuje trepereće svjetlosne sekvence koje mogu utjecati na fotosenzitivne osobe.