John Williams in Tokyo
U rujnu 2023., nakon trideset godina, John Williams vraća se u Japan i prvi put nastupa s orkestrom Saito Kinen. Koncert donosi glazbu koju je skladao sam Williams, uključujući "Superman March", "Temu iz Schindlerove liste" i "Throne Room & Finale".
U rujnu 2023. legenda filmske glazbe John Williams vraća se u Japan nakon 30 godina i prvi put nastupa s orkestrom Saito Kinen. Na ovom povijesnom koncertu izvodi vlastita djela, uključujući "Marš Supermana", "Temu iz Schindlerove liste" i "Prijestolnu dvoranu i finale". Williams dirigentski podij dijeli s renomiranim dirigentom i dugogodišnjim prijateljem Stéphaneom Denèveom. Pogledajte snimku koncerta uživo iz dvorane Suntory u Tokiju.