SAM U KUĆI
Kad obitelj McCallister slučajno zaboravi Kevina kod kuće uoči Božića, osmogodišnjak uživa u svojoj novostečenoj slobodi. No pravi izazov tek slijedi – mora nadmudriti dvojicu nespretnih provalnika koji su se namjerili na njegov dom.