Aladdin and the King of Thieves
U najvećoj Aladinovoj pustolovini, ostvaruje se i treća želja! Taman kad se Aladin i princeza Jasmina spremaju vjenčati, ceremoniju prekida zloglasnih četrdeset razbojnika u potrazi za posebnim darom. Taj dar je mistično proročište koje otkriva da je Aladinov otac živ! Aladin kreće u potragu za ocem i otkriva da je on Kralj četrdeset razbojnika. Njegov otac želi proročište kako bi pronašao Midinu ruku koja sve što dotakne pretvara u zlato.