Snow White and the Seven Dwarfs
Snjeguljica osvaja srca sedam patuljaka i pobjeđuje zlu kraljicu u filmu koji slavi nasljeđe animacije iz zbirke The Walt Disney Signature Collection.
Vječno očaravajuća Snjeguljica i sedam patuljaka dragulj je iz Disneyjeve kolekcije animiranih klasika. U ovoj epskoj priči o ljubavi i prijateljstvu, draga princeza Snjeguljica osvaja srca sedmorice patuljaka i prkosi zloj kraljici. Pogledajte film koji nazivaju "najvećim animiranim filmom svih vremena"