The Honorable Shyne
Časni Shyne priča je o Mosesu "Shyneu" Barrowu, bivšem štićeniku Seana "Puffyja" Combsa. Nakon zatvora u New Yorku zbog pucnjave u klubu, reper iz Brooklyna vraća se u rodni Belize. Ondje ulazi u politiku i postaje nadahnuće cijeloj naciji.
„Časni Shyne” donosi nevjerojatnu priču o Mosesu „Shyneu” Barrowu, nekadašnjem štićeniku Seana „Puffyja” Combsa. Kao zvijezda u usponu kasnih 1990-ih, Shyne je imao obećavajuću rap karijeru, no ona je naglo prekinuta nakon što je 2001. osuđen zbog pucnjave u njujorškom noćnom klubu, dok je Combs oslobođen optužbi. Nakon gotovo desetljeća u zatvoru, Shyne se vraća u rodni Belize, gdje glazbu mijenja za politiku i naposljetku postaje vođa oporbene stranke. Njegov put je priča o iskupljenju, otpornosti i transformaciji. Ovaj dokumentarac pruža intiman uvid u Shyneovu osobnu evoluciju kroz slavu, zatvor i povratak u Belize, gdje pronalazi novu svrhu u politici i nastoji povesti svoju zemlju u svjetliju budućnost.