Gospodarica zla
Angelina Jolie glumi u neispričanoj priči o legendarnoj Disneyjevoj negativki. Zlurada koja žudi za osvetom baca kletvu na kraljevu tek rođenu kćer Auroru da bi doznala da je ona ključ mira u zemlji.
"Gospodarica Zla" otkriva neispričanu priču o legendarnoj Disneyjevoj negativki iz klasika "Uspavana ljepotica" te o izdaji koja naposljetku njezino čisto srce pretvara u kamen. Vođena osvetom i snažnom željom da zaštiti močvare kojima vlada, Zlurada okrutno baca neponištivu kletvu na tek rođenu kraljevu kćer Auroru. S godinama se Aurora nađe između šumskoga kraljevstva koje je zavoljela i ljudskog kraljevstva koje će naslijediti. Zlurada shvaća da je Aurora možda ključ mira u zemlji te je primorana poduzeti drastične mjere koje će zauvijek promijeniti oba svijeta.