Igrana glazbena komedija "Začarana 2" nastavak je Disneyjeva kino-hita "Začarana" i ponovno okuplja originalnu glumačku postavu. Dirljiva je to priča o simpatičnoj, beznadno romantičnoj Giselle iz bajkovite Andalazije, koja je u kraljevstvu New Yorka pronašla svog princa na bijelom konju: odvjetnika za razvode Roberta Philipa.
Petnaest je godina prošlo otkako su se Giselle i Robert vjenčali, no Giselle je gradski život postao zamoran. U potrazi za bajkovitim životom, sele svoju obitelj u mirno predgrađe Monroeville. Nažalost, to nije brzo rješenje kojem se nadala. Predgrađe ima sasvim nova pravila i lokalnu kraljicu Malvinu Monroe, zbog koje se Giselle osjeća kao da ondje ne pripada. Frustrirana što nikako ne može pronaći svoj sretan završetak, u pomoć poziva magiju Andalazije i slučajno pretvara cijeli grad u stvarnu bajku, ugrozivši buduću sreću svoje obitelji. Giselle se sada utrkuje s vremenom kako bi poništila čaroliju i otkrila što "sretno do kraja života" zaista znači za nju i njezinu obitelj.