Od pola do pola s Willom Smithom
Willa Smitha pokojni je mentor nadahnuo da istraži velika životna pitanja, pa si odlučuje postavljati nevjerojatne izazove tijekom stotinu dana: skijat će na Južnome polu, hvatat će divovsku anakondu, izvlačit će otrov iz otrovne tarantule, penjat će se na planine i roniti ispod leda na Sjevernom polu. Na putovanju od pola do pola pratit će ga znanstvenici, istraživači i mjesni stručnjaci.