The Flagmakers
"Tvorci zastava" kratak je uvid u najveću američku tvornicu zastava i stjegova, gdje izbjeglice i imigranti koji su riskirali sve za dolazak u SAD, rame uz rame s kolegama sa Srednjeg zapada, godišnje sašiju pet milijuna američkih zastava.
Dokumentarac "Tvorci zastava" National Geographic Documentary Filmsa, Oscarom nagrađene redateljice Cynthije Wade, nagrađivane redateljice Sharon Liese i izvršnog producenta Giannisa Antetokounmpa, postavlja jedno od najvažnijih pitanja današnjice: kome pripada američka zastava? U tvrtki Eder Flag u Wisconsinu, koja je u vlasništvu zaposlenika, godišnje se sašije pet milijuna američkih zastava. Tvorci zastava – mještani, imigranti i izbjeglice – šivaju zvijezde i pruge dok preispituju svoj identitet i osjećaj pripadnosti. Voditeljica šivaonice Radica, imigrantica iz Srbije, vjeruje da svaka zastava ima dušu. Ali, koji je preživio rat u Iraku, uči šivati samo 90 dana nakon dolaska u SAD. Barb, rođena na Srednjem zapadu, unatoč čvrstim konzervativnim uvjerenjima gaji iskrena prijateljstva s kolegama imigrantima. SugarRay, Afroamerikanac iz Milwaukeeja, promišlja o svom složenom odnosu s tom zemljom. Svi oni pitaju se: Što američka zastava predstavlja u naciji i svijetu koji se mijenjaju i kome ona pripada? "Tvorci zastava" intiman je pogled na ljude čije ruke stvaraju najprepoznatljiviji američki simbol.