Disneyjev Phineas i Ferb: Iza druge dimenzije
Kad Phineas, Ferb i Perry krenu za dr. Doofenshmirtzom kroz "drugodimenzinator", dospiju u paralelni svemir, gdje drugi, istinski zao dr. Doof, vlada trima državama uz pomoć vojske robota. Kako bi spasio prijatelje od sigurne propasti, Perry se žrtvuje i otkrije svoj tajni identitet agenta P.-a. Phineas i Ferb pobjegnu, sretnu svoje 2D dvojnike i kreću u misiju da spase Perryja. I tako počne epska bitka dok naši junaci pokušavaju spasiti svoj dom od zlog dr. Doofa. I njegova pomoćnika Čudnovatog Robota. Hoće li Candace napokon otkriti svoju braću? Otkrijte u ovoj epskoj pustolovini!