Phineas and Ferb Movie, The: Candace Against the Universe
Candace nikako ne uspijeva cinkati svoju braću, Phineasa i Ferba, i čini joj se da se cijeli svemir urotio protiv nje. No kad je otmu izvanzemaljci, završi na dalekom planetu bez naporne braće, gdje je svi slave kao spasiteljicu! U međuvremenu, Phineas i Ferb kreću na put galaksijom kako bi spasili Candace i pritom otkrivaju mračne tajne izvanzemaljaca.
Vječno frustrirana jer nikako ne može cinkati svoju braću, Phineasa i Ferba, Candace Flynn misli da se cijeli svemir urotio protiv nje. No kad je otmu izvanzemaljci, završi na dalekom planetu bez iritantne braće, gdje je štuju kao spasiteljicu! Je li napokon pronašla svoju utopiju? U međuvremenu, Phineas, Ferb i ekipa kreću na put kroz galaksiju kako bi spasili Candace i usput otkrili zlokobne tajne izvanzemaljaca. Dugo očekivani povratak omiljene franšize, PHINEAS I FERB FILM: CANDACE PROTIV SVEMIRA, epska je pustolovina puna smijeha i srca.