Tangled Before Ever After
Dok se Eugene brzo privikava na kraljevski luksuz, Zlatokosa s prijateljicom bježi u noć slobode, daleko od preteških novih odgovornosti.
Možda je ovo početak Zlatokosina sretnog kraja, ali ovaj bajkoviti završetak nije baš onakav kakvim ga je zamišljala. Dok se Eugene brzo prilagođava kraljevskom luksuzu, Zlatokosa se teško nosi sa životom princeze u Coroni. Preopterećena novim odgovornostima, s prijateljicom i dvorjankom Cassandrom bježi u noć slobode, što dovede do povratka njezine duge plave kose. Može li prihvatiti sve što to predstavlja?