HALLOWEENTOWN
Ova komično-pustolovna priča prati Marnie i njezinu mlađu braću i sestre dok se vraćaju s otuđenom bakom, dobrom vješticom (Debbie Reynolds), u njezin dom u Halloweentownu, gdje vještice, goblini, vampiri i slični vode vrlo normalne živote. Na svoj 13. rođendan, Marnie saznaje da potječe iz obitelji vještica i da je i ona vještica. Također otkriva da zla sila planira preuzeti Halloweentown, te mora pomoći majci i baki da spase dan.