Prošlo je 29 godina otkako je netko upalio svijeću crnog plamena i uskrsnuo sestre Sanderson iz 17. stoljeca, a one su željne osvete. Sada je na trima srednjoškolkama da zaustave proždrljive vještice i spriječe ih da unište Salem prije zore na Noć vještica.