Začarana kuća (2003.)
Ova strašna humoristična pustolovina puna je smijeha od kojeg se diže kosa na glavi i fantastičnih efekata! Eddie Murphy glumi agenta za nekretnine čija se obitelj suočava s 999 mračnih i nacerenih duhova u jezivoj i staroj vili Gracey! Uz pomoć vidovnjakinje Madame Leote (Jennifer Tilly) moraju se urnebesno boriti kako bi oslobodili vilu od prastare kletve, i to prije nego što sat otkuca 13!